Pullaseni

sunnuntai 26. syyskuuta 2010

Äänestäkää voittaja!

Äänestäkää kommenteilla! :) Ensimmäisen vitsi kisamme voittaja voi olla sinusta kiinni
Loppuu: 10.3.2010



Jenny2000

Voi sua!Sut on näköjään bannattu!O-ou!Tuttu juttu mullekki.Mut osallistun!:Pikku-kallen nimi on täs kalle.kalle, mikä on nimesi(opettaja)?En tiiä, sanoi kalle.Kysyppäs vanhemmiltasi huomiseksi.(Elikkä:)Äitii mikä mun nimi on?(äiti puhuu puhelimessa.)Suu kii...Sisko mikä mun nimiii on!?(sisko puhuu poikakamunsa kanssa).Heippa muru!Pikku veliiiii!Mikä mun nimi on?(pikku veli kattoo spidermania)SPIDEERMAAN!iSÄÄÄÄÄÄÄ!Mikä mun nimi oikein on!!♥roskiksessaa, roskiksessaa.♥(seuraava päivä.)Nonnii, kalle.mikäs nimesi on?suu kii...Että mitä!Menenppäs rehtorin puheille!Heippa muru!HÄHH!Mikä aivosi ON vienyt!?SPIIIIDERMAAN!Öö...Missä aivosi nyt ovat? ♥roskiksessaa, roskiksessaa♥♥LOPPUU! TOIVOTTAVASTI PIDITTE!?


chuchu

Hmmmm mun vitsi on ÄITII TULEKATSOMAAN ISÄ ON PÄÄSSYT TELEVISIOON nomiten hän on sinne päässyt? hän kompastui mattoon

Musi


Pyhäpietari kyllästyi taivaan pirtilla vartoimiseen ja pyysi jeesusta tuuraajaksi eräänä päivänä portille saapui mies joka kysyi että oletko nähnyt pikaani? kuka sinä olet?jeesus kysyi.olen hänen isänsä vaikka en ihan oikeasti mikä on ammattisi? puuseppä vaikka ei aivan oikesti onko pojallasi naulojen reikiä käsissä ja jaloissa? on. ISÄ huudahti jeesus PINOKKIO huudahti Gepetto


rfjfrjkjhlafkhr

olipa kerran ukko ja akka he ostivat saaren he miettivät sille nimeä yksi oli kamelin peppu ja saaren nimeksi tuli kamelin peppu ja he saivat lapsen sen nimeksi tuli reikä kerran reikä katosi ja ukko ja akkka soitti poliisille ja ukko ja akka sanoivat "moi tääl kamelin pepus emmekä löydä reikää mistään


Lovelynatalia

Olipakerran eräs hyyvin lyhyt kirahvi.
Eräänä päivänä sattui olemaan kirahvien oma juhla ja Lyhin kirahvi seisoi takarivissä.
Hän sanoi:
-Minä en näe mitään!
Sitten kirahvilta katkesi kaula ja se pää sanoi:
-Nyt minä en ainakaan näe mitään!

Sonny123

1. mistä tietää että pandat ovat vanhan aikaisia? koska he ovat musta valkoisia!
2. mitä panda sanoi kun näki toisen? oletko nukkunut yhtään sinun silmänaluset ovat aivan mustat!
3. miksi blondi panda käy joka ilta kylvyssä? koska hän yrittää saada kaiken mustan pois!
4. kaksi blondia pandaa oli illalla kotona yhtäkkiä muna kello alkoi soida, ja toinen sanoi: etkö aio vastata? en minä nyt niin tyhmä ole se on muna kello joku on taas soittanut väärään numeroon! 5





1 kommentti: