Pullaseni

perjantai 8. huhtikuuta 2011

Taika alkaa pelaa ahkerammin panfua (:

Hello, ootte varmasti huomailut että "emme" postaile paljoa, no siihen on taas kerran syitä ja listajatkuisia nytten paljon pidemmälle mutta yritän postata max kerran viikossa ainaskin..

Panfussa tapahtuu..  Nytten on tullut huikea värityskilpailu! : ) kaikki mukaan!! palkinnot ovat.. wooby tai 3pv kultajäsenyys : D mulla on toi violetti wooby muuten sain viime pääsiäisenä : D 



Juu nyt oon huomannu myös että monille on tullut nätti puumaja : ) se on kyllä parempi kuin se entinen!  : D
 
Mullakin on nytten päätettävää, kaksivaihtoehtoa on siis, joko 1 vuoden kultajäsenyys panfuun, tai movieen! :O oon miettiny ku, panfussa oon ollu monesti niin ehkäpä se movie tällä kertaa.. Ens vuona varmaan panfu? ;)

Antakee anteeksi lyhyitä postauksia : ( 

Ps. mulla on uusinäppäimistö, en osaa tässä kuvakaappausta laittakees kommalla vinkkejä.. 
 
                                                                 

5 kommenttia:

  1. Moi! Mul on sama ongelma en osaa ruutukaapata läppärillä yhyyy

    VastaaPoista
  2. Kuinka tehdään aamuisin päivittyvä blogi ?Kertoisitteko minulle vaavin panfu blogiin kommentilla ja voitte toki olla lukiakioitakin ;).

    VastaaPoista
  3. Heij Taika ja Uni voisitteko liittyä lukijakseni Osoite on:
    Www.juuso-hiphopin panfu blogi.blogspot.com Olen miljoonasti kiitollinen jos liitytte Iloset pyydöt Jupe

    VastaaPoista
  4. No jos on läppäri niin painetaan Prt Scr nappia ja fn nappia mut jos on pöytäkone niin vaan Prt Scr nappia nii ja sit liittää vaikka painttiin.

    VastaaPoista
  5. Kannattaa ladata sen niminen ohjelma, kuin ScreenHunter! Se on mun mielestä tosi hyvä. Sillä saa valittua suoraan alueen, minkä haluaa kuvata ;) Ja sit sä voit vaan avata sen, ja painaa ristii. Kuvan otto sujuu helpommin, kun vain klikkaa näppäintä f6 (siellä ylhäällä xD) (ja se missä, ainakin mulla on lukon kuva)
    Eikä tarvi mennä painttiin ;D

    ~Musi~

    VastaaPoista