Pullaseni

sunnuntai 20. maaliskuuta 2011

Heipä hei!

Moi ja hei! Pahoittelen mä en ole enään mikään suuri
panfu fani, Mutta se ei tarkoita ettemme lopeta postaamista
Mutta joo! nykyään pelaan enemmän sivustolla Moviestarplanet jos joilekkin tulee asiaa niin helpommin muhun saa sen kautta yhteyden ja ja, oon sielä nimi merkillä Mörkis

Panfussakin tapahtuu, kaikki saivat n. 3pv kultapaketin! Toivottavasti on ollut kivaa ; )

Ankka sai muuten sen nimen:

Juu siis Ankan nimeksi tulee:  ~ Rumpujen pärinää ~

Eliver! hieno nimi onkin, todella hyvin sopiikin!


Muuten mulle tuli mieleen tosta Kamarian postauksessa, niin Suomessakin oli järissy maa! : o

Anteeksi, monia asioita on jäänyt väliin! Mutta onneksi on Ellan,Maxin, ja 100 muita blogeja josta voitte seurata tapahtumia! : )

Ja joo, me postailaan ahkerammin! ;o kuin näköjään lähdettiin "Listalta" ... :P







2 kommenttia:

  1. :) Moi
    Ette te poistuneet listalta, joten turha siis huolestua. Se ei vaan ole listassa enää Aamuisin päivittvä.... Vaan Taian ja Unen blogi. Listalta siis vielä löytyy. ;)

    -Koala(2000)♥

    VastaaPoista
  2. Minäkin olen Moviestarplanetissa,ja minun nimeni on siellä BabyCaramel :D Hassu nimi,eikö?

    VastaaPoista