Pullaseni

keskiviikko 29. joulukuuta 2010

Panfussa palaa? Taialla kaksi blogia? Kamaria....

Moi pandat, siis mun pitikin ilmoittaa että kirjoitan nykyään Iigorinkin blogiin :"D, nytten on siis kaksi blogia. Mutta panfussa oli tänään vaara tilanne selitänkin sen heti Manny tilasi ilotulitteita, jotka hän oli tilannut olivat tippuneet pitkin panfua ;o ja ja syttyneet tuleen! siis panfussa on joissakin paikoissa palavia raketteja, niihin pitää heittää vesipallo että ne sammuu..   Mutta raketit ovat paikoissa: San franpanfu, Wanha satama, Urheilukenttä,Lato ja Linnan sisäpiha. 


   Sitten se Kamarian tehtävä, noniin mene kamarian luo viidakon luolaan, hän pyytää etsimään sinua
  Lusikan joka on Ravintolan ikkunan laudalla klikkaa lusikkaa ja palaa Kamarian luo, sitten hän pyytää etsimään sinua nätin kulhon joka on Kauneussalongissa, palaa sitten taas Kamarian juttusille, Tinaa on kirjastossa.  Anteeksi kuin vika kuva on huono, mulla on ollut todella kiire ;) muutes, mä oon vieläkin jähmettyny siitä Tikarista :D mitä mä kirjoitan muka haastatteluun "En tiiä,En,Emmä,En oo " ;D       
                   
    
Mutta siis veikkaan että minua odottaa sairaala reissu :D tuttu juttu minulle..

Tää postaus eksy alussa väärään blogiin, arvaatteko kenen? Iigorin :D

Pss.. Milloin saan Tikarin? Klo: 10 enkä ole vieläkään saanut :OO

Psss.. Enkka blogissamme kävi eilen 255 kävijää normaalisti 30 o_O

Pss... Oikeesti Nuppu_ lopettaa bloginsa?

-Taika 





6 kommenttia:

  1. Onnea vielä kamuni Taika ja Uni!!! Voitto meni oikeeseen osoitteeseen! xxx maumau

    VastaaPoista
  2. ainii sain vihdoinki tehtyy sen uduen yläkuvan ku mun sisko autto!!! mees kattoo ja kerro mitä tykkäät :DD
    hali,
    maumau

    VastaaPoista
  3. Hei!

    Taika ja Uni mä oon jakster1 ja haluisin kysyy mil ohjelmalla teet noi kuvat esim.yläkuan?


    javoitko käydä mun blogis sen nimi on jaksterin panfu-blogi ja täs linkki http://jakster1.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. äh se ei toimi tetstataan tätä

    http://jakster1.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. ei sekää mut löydät sen panfun sivult

    VastaaPoista
  6. Terve Taika ja Uni!
    Voitto tosiaankin meni ihan oikeaan osoitteeseen, niinkuin maumau jo sanoikin. :)
    Käväseppä munkin blogissa nimi kikan panfu blogi
    Vielä kerran onnee voittonne johdosta. :)

    VastaaPoista