Pullaseni

sunnuntai 2. tammikuuta 2011

Hyvää uuttavuotta! ( Unen bileet )

Anteeksi, että en ole viime aikoina postailut tänne syynä toimii että aika tauluni ovat melkeimpä täynä, huomenna minulla on jopa koulua, ja Unen koneet ovat rikki, ja myös Vaniljan. Hyvää uutta vuotta kaikille nytten kuin kelataan pari päivää taaksepäin niin olisi vuosi 2010 :) Mutta Panfussa uusi vuosi oli todella hieno, raketteja ammuttiin paljon! Joka tasatunti, ja porukkaa oli todella paljon!

    
Se on varmastikkin totta jos on taivaalla niin raketit sattuvat peffaan :"D mutta, raketit olivat todella hienoja! ei voi muuta sanoakkaan! väkeä oli runsaasti, mutta Unella oli synttärit tässä eilen, ja mä mienasin pitää yllätys bileet sille! :D mä pyytäisin sen katsokaas meile, ja tultais panfuun! ( Bileet olisivat joku päivä tällä viikolla sitten )  Kuvastoonkin olivat tulleet hienot asut, todella hienot :"D joten nytten shoppailee -->    


    





2 kommenttia:

  1. Mä oon tuolla kuvassa..Tuo lähimpänä laavaa oleva merirosvohattupäinen.:D kivaa, eka kuva, mistä mä löydän itteni!

    VastaaPoista
  2. muuten uni ja taika voisinko mä ruveta kirjottaa teidän kanssa?jooko pliis

    VastaaPoista