Pullaseni

lauantai 15. tammikuuta 2011

Huomenia!

Huomenia kaikille! :) viikonloppu on nytten alkanut, eikös olekkin hienoa?  Mutta, panfussakin tapahtuu sillä aikaa, mutta nykyään näkee vähemmän pandoja joila ei ole vaatteita varmasti kaikki tietää syyn noh, siis nykyään kuin tekee pandan sille saa Valita vaatteet! :)  


 Myös mä olen keksinyt Ellan & Maxin ongelmaan keinon miten niiitten päälle ei enään mentäisi, pitäisi ratsastaa hevosella,yksisarvisella mutta tietenkin tästä on hyötyä Kamarialla ja muile kuuluisille (: 

Ongelmia, mä en osaa päättää yläkuvaa se on mun isoin ongelma mutta mitäs piditte siitä uusimmasta? mä laitan nytten yhden mun lempi yläkuvista koska on ihan pakko (: mutta heei..   

Hyvää viikonloppua kaikille, nauttikee nytten tuosta uusimmasta radasta ja pitäkee hauskaa! :"D  tässä on nytten hieno kuva kuin olin bileissä!

   






 Tassuttain: Taika :) kiitokset kaikille!






1 kommentti: