Pullaseni

perjantai 14. tammikuuta 2011

Mooih (: pitkästä aikaa!

Anteeksi! Emme oli postaileet peräti 1vk  joka on todella pitkä aika, mutta meile on selityksiä esim: minulla on peräti viidestä kirjasta läksyä, veljellä kohta synttärit aika ei riitä ja tälleen! mutta olen iloinen että pääsen kirjoittamaan nytten (:

Mutta myös, tietenkin panfussa tapahtuu uusi luistelu rata on avattu! Uudelle Linnan-terasille :"D ja mä joudun nytten kertomaan molemmista siis no uudempi on linnanterassi joten aloitetaas siitä! Panfuun on tullut upo uusi terassi, ja se on oikeasti mahtava, nytten se on turvallisempi kaikille pandoile (: myös linnantorniin on tulossa Paulille oma huone, Joten käykääs kurkkaamassa :D
Joo pahoittelen, kuva on Ellan ja Maxin blogista, mutta en millään voinut ottaa kuvaa :( siis noh, tarkalleen pääsin kattomaan sitä silloin mutta mulla oli todella kova kiire, joten unohdin ottaa oman kuvan (: muttaaa.. tästä kerronkin enemmän!
Wow, siis wow! ette arvaa mitä! Linnan-terassille on avattu Luistelurata ja Paul odottaa teitä sielä, hän antaa teile sellaiset ihanat punaiset luistimet <´3 siis oikeesti ne on todella suloiset! Mä oon myös toisesta asiasta todella iloinen, Lukija määrä on kasvanut huimasti 71! :)
Joo, sry toi ei ottanut noit kuvia joita yritin laittaa, joten tämäkin kuva on nytten Ellalta ja Maxilta, pahoittelen ;(

Unen bileitä ei voitu pitää, koska tuli pieniä
Ongelmia joten ne siirtyvät :) me mietitään
sopiva päivä ja sitten ne ovat, mä lupaan! :)
Ja kirjoittelen taas huomenn ( Jos ehdin ) koska mulla on vain lisää ja lisää uutisia!

Psss.. Se meidän haastattelu tuli Ellan ja Maxin blogiin käykää kurkkaamassa!










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti